• menu
    obsah

Interpres Creditum a Consultia Credit

Moderátor: ÚvěrovéPodvody.eu

<<

Lesarova

Příspěvky: 3

Registrován: 28 říj 2010 21:03

Reputace: 0

Příspěvek 28 říj 2010 21:12

Milena píše:Mě Consultia credit též strhnul 2krát inkaso, které slibovali strhnout až z vyplacené půjčky, 2krát mi to vrátili a zase hned strhli,telefon neberou, dokonce p. Kubát(fin. poradce) má najednou číslo, které neexistuje.Podávám na ně žalobu, přidá se někdo? Mají na smlouvě dokonce velkou ceduli "100% bez poplatků předem." Radila jsem se s právníkem a je to žalovatelné.Pokud bude mít někdo zájem se přidat k žalobě, je vítán!


Milá Mileno, mne také Consultia Credit podvedl a strhl si 2x inkaso, tedy 9000,- Kč. Je mi z toho zle. Bylo to poprvé, co jsem žádala o pomoc tohoto charakteru. Jsem ponaučená, ale nechci to nechat bez povšimnutí. K trestnímu oznámení bych se ráda přidala, jen musíme počítat s tím, že zaplatíme 4% požadované částky. Do žaloby je však možné uvést požadavky - tedy uhrazení nákladů řízení žalovaných + poplatek z prodlení. Jedná se tedy o žalobu částky s příslušenstvím. Paní Mileno, přikládám svou e-mailovou adresu : Lesarova@seznam.cz.
  • 0

Naposledy upravil Lesarova dne 28 říj 2010 21:43, celkově upraveno 1
<<

Lesarova

Příspěvky: 3

Registrován: 28 říj 2010 21:03

Reputace: 0

Příspěvek 28 říj 2010 21:23

henryyy píše:Tak všichni podvedení připojte se já už mám všechny podklady a posílám to doporučeně pište a podklady posílejte na .Krajské ředitelství policie Územní odbor pro hospodářskou kriminalitu Mrštíková 19/541 Hradec Králové 50009 nezapomente uvést i svůj telefon Zaplatil jsem sice další peníze ale byl jsem na poradě u náss za nejlepším právnikem a vítěství je naše i televize stoji za námi . zkrátka boži mlyny začaly mlejt......



Díky za podporu i kontaktní místo. Jdu na to. Mne podvedla Consultia Credit. Držím palce všem. L.
  • 0

<<

Lesarova

Příspěvky: 3

Registrován: 28 říj 2010 21:03

Reputace: 0

Příspěvek 28 říj 2010 21:39